Han är ju här, James Dio Benno.

Den 2 Juli kom lillebror James ut till oss genom ett planerat kejsarsnitt.
Våran vackra lilla James. Johns lillebror, min son.
 
Livet som tvåbarnsmamma är ett faktum och det faktum är att jag älskar det. 
Trots att vardagen mer eller mindre är ett kaos, ibland kontrollerat men oftast inte.
så älskar jag det så, att det de två mest vackra personer är min vardag och mina söner.
John och James - Mitt livs mening, klyschigt och vackert. Och med min man bredvid, så vackert, så mycket kärlek.
Men trots all denna kärlek och underbara alltet så mår jag inte helt okej ändå, även om jag har svårt att få in det.
Det känns lite förbjudet, jag ska bara älska allt, inklusive mig själv.. men där går det inte riktigt ihop.
Jag känner mig labil, trött, känslofylld och jag vill gärna inte känna efter. för då gör det ont. och det ska det inte göra.
Men med samtal ska jag nog få bukt med mitt mående, det känns positivt. 

Kram och kärlek!


 
Allmänt | |
Upp